Cem KÜÇÜKTEPEPINAR

Kategori: Genel | 0

DOKTORA                 : Kobilerde Markalaşma ve Ostim Örneği
YÜKSEK LİSANS      : Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Tez Konusu; Dağıtım Kanallarının Etkinleştirme Aracı Olarak

Departmanlı Mağazaların Yeri ve Önemi : İzmir Örneği (1993)

LİSANS                      : Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Bölümü (1989)

İŞ DENEYİMİ                                                                                                          

  • HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ  /Öğretim görevlisi tam zamanlı(2012-devam)
  • KÜÇÜKTEPEPINAR  Eğitim ve Danışmanlık-Pazarlama Danışmanı ve Eğitmen
  • C. Başbakanlık Hazine Müşteşarlığı, EKA Eğitim D. Bşk.-İletişim Eğitmeni;2002-2005
  • Halk Bankası Genel Müdürlüğü, Eğitim Daire Bşk., Uzman; 2002
  • Emlak Bankası Genel Müdürlüğü, Eğitim Daire Bşk., Uzman-Satış ve Pazarlama Öğretim Görevlisi;1999-2002
  • E.Ü- İ.M.Y.O-Tam Zamanlı Satış ve Pazarlama Öğretim Görevlisi;1991-1997
  • TANSAŞ Marketler Zinciri-Satınalma Uzmanı ve Pazar Araştırma Uzmanı; 1989-1991
  • Bega Yapı End. Ve Ticaret,Pazarlama Müdürü;1986-1988

DENEYİM ALANLARI VE VERİLEN EĞİTİMLER

  • Marka ve Patent Yönetimi
  • İLETİŞİM TEKNİKLERİ
  • Satış Teknikleri
  • Pazarlama Stratejileri
  • Rut Yönetimi
  • Kurumsallaşma
  • Kurum Kültürü
  • İletişim Teknikleri
  • Kilit Müşteri Yönetimi
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
  • Bayi Yönetimi
  • Satış Yönetimi
  • Müzakere Teknikleri
  • Mağazacılık
  • İkna Teknikleri
  • Girişimcilik

DANIŞMANLIK REFERANSLARI  

KÜÇÜKTEPEPINAR; marka ve patent, pazarlama ve satış danışmanlıklarında uygulama süreçlerin hazırlanması ve aktif satış anlamında bilfiil uygulamanın içinde olmaktadır. Özellikle büyük müşteri yönetiminde aktif olarak çalışmakta ve reklam çalışmalarında da medya kuruluşlarıyla iletişimleri kendisi gerçekleştirmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir