NİTELİKLİ SEKRETERLİK EĞİTİMİ

Kategori: Genel | 0

SEKRETERLİKTEN YÖNETİCİ ASİSTANLIĞINA İLK ADIM EĞİTİMİ
OSİAD Akademi tarafından düzenlenen Nitelikli Sekreterlik Eğitimi, Eğitmen Sn. Yasemen ÇALIŞKAN tarafından 15 Şubat 2018 Perşembe günü OSİAD Akademi Eğitim Salonu’nda yapıldı.
1 (bir) gün süren eğitim sonrasında katılımcılara Katılım Belgesi verildi.
******************************************************************************
EĞİTİMIN TANIMI VE KAPSAMI
Küreselleşmeyle artan rekabet ortamı, firma içi yapılanma ve istihdam konularında çok daha seçici olmayı zorunlu kılıyor. Değişimi yakalayan şirketler başarıyı yakalıyor. Sekreterlikten Yönetici Asistanlığına geçiş ile sizde İşletme Yönetiminde farkındalık kazanabilirsiniz. Firma sahipleri ve üst düzey yöneticiler, yeni pazar ve gelişim alanlarına yönelirken artan yoğun mesai süreleri başta. Üst Düzey Yönetici Asistanları’ olmak üzere, tüm personelin yepyeni niteliklerle donanmış olması zorunluluğunu beraberinde getiriyor.
HEDEF GRUP
Şirketlerin İdari İşlerinde çalışan sekreterler, sekreterlikten Yönetici Asistanlığına kariyer hedefi olan çalışanlar
HEDEF
* İşletme Yönetiminde farkındalık kazandırmak
* Yönetici Asistanlığını kavratmak
* İletişiminin işine olan etkisini kavramak
EĞİTİMİN KONU BAŞLIKLARI
1. Kurum Kültürü
2. Randevu ve Konuk Kabulü Ağırlama Teknikleri
3. Büro Ekipmanlarının Kullanımı ve Bakımı
4. Toplantı Organizasyonu
5. Seyahat Programı Yapma
6. İletişim Etkileyen Faktörler
7. Problem Çözme
8. Dosyalama Sistemi
9. Sekreterlikten Yönetici Asistanlığına Geçiş
10. Geri Bildirim
Eğitim ile şu yönlerde gelişim sağlanır:
***İletişim becerisi
***Rehberlik etmek
***Tanıtım Becerisi
***Takım geliştirme
***Liderlik
***Proje yönetimi
EĞİTMEN YASEMEN ÇALIŞKAN
5 senelik Öğretmenlik deneyimiyle birlikte Ankara Üniversitesi Biyoloji master derecesi aldıktan sonra profesyonel iş hayatına, sağlık sektörün de İnsan Kaynakları Departmanında görev alarak devam etme kararı aldı. TED Üniversitesinde İşletme Yüksek Lisans programına devam etmektedir.
7 senelik Sağlık sektöründe İnsan Kaynakları Yöneticiliği ile birlikte EYUDER Yönetim Kurulu Üyesi, 50.Yıl Lisesi Mezunları Derneği Yönetim Kurulu Üyesi, LÖSEV, Türkiye Basketbol Federasyonu üyeliği gibi hem iş hem de birçok sivil toplum kuruluşunda faal olarak görev aldı.
5N1K Gelişim Akademisi faaliyet alanları; Danışmanlık, Proje, Bilişim Teknolojileri, Koçluk, Uygulamalı Atölye Çalışmaları ile alanında geliştirdiği modeli ile Türkiye genelinde fark yaratmaya devam ediyor.
Ankara Life Dergisinde ve Ekonometri Dergisinde 2015 yılı itibariyle “5N1K Röportaj” köşesinde profesyonellerin iş dünyasında ki deneyimlerini yaptığı röportajlarla okurlar ile paylaşmaya devam ediyor.
“Kendi Yolunun Lideri Olmak” semineri ile Türkiye genelinde lise ve üniversite öğrencilerine kariyer planlama için kendi ihtiyaçlarını fark edebilecekleri bilgileri her yıl eğitim döneminin güz/bahar dönemlerinde aktarmaya devam ediyor.
5N1K Gelişim Akademisi, blog sayfasında araştırmaları sonucu edinmiş olduğu bilgileri öğrenme merakı olan okurlar ile paylaşmaya devam ediyor.
5N1K Gelişim Akademisi, “Bir Kitap Bir İnsan” ve “Bir El Uzatır mısın?” Sosyal Sorumluluk projeleriyle topluma katkı sağlayacak her projede var olduğunu gösteriyor.
EYUDER, 2016 yılı itibariyle “Yönetim Kurulu Üyesi” olarak eğitime gönül veren Sivil Toplum Kuruluşunda topluma katkı sağlamak için görev almaktadır.
Bazı örnek projeler;
1. Ünye Ticaret Odası “İşveren Diliyle SGK, İş Kanunu ve İnsan Kaynakları Yönetimi” Çalıştayı
2. Balkan Öğrencileri “Liderlik Kampı” Projesi
3. Makina Mühendisleri Odası “Liderlik” Uygulamalı Atölye Çalışması
4. “İletişim Teknikleri” Uygulamalı Atölye Çalışması
5. Avrupa Birliği “Şiddet Mağduru Kadınların İstihdamı” Projesi
6. Kalkınma Ajansı “Sosyal Girişimcilik” Projesi
7. Ordu Üniversitesi “Kariyer Zirvesi” Çalıştayı
8. MEF Üniversitesi “Eğitim Yönetimi” Forumu
9. “İnsan Kaynakları Yetiştirme Programı” Projesi
10. Savunma Sanayi “Üst Düzey Yönetici Asistanı Programı”
11. İnşaat sektörü “İşletme Yönetimi” Projesi
12. Dış İşleri Bakanlığı “İnsan Kaynakları İstihdam” Projesi
13. “Müşteri İlişkileri Yönetimi” Projesi
14. “Profesyonel Kadro Oluşturma” Projesi
15. “Biz Bir Ekibiz” Uygulamalı Atölye Çalışması
16. “Ekip Yönetimi” Uygulamalı Atölye Çalışması
17. Polatlı Ticaret Odası “Motivasyon” Uygulamalı Atölye Çalışması
18. Türk Silahlı Kuvvetleri-SATEM “Yönetimde İnsan İlişkileri, İletişim ve Liderlik”
19. Türk Silahlı Kuvvetleri-SATEM “Ekip Yönetiminde Motivasyon”
20. Kalkınma Ajansı “Mentörlük” Projesi
21. M.E.B Hizmet içi eğitim ” Öğretmenler ve İletişim Yönetimi”
22. “Kendi Yolunun Lideri Olmak” Seminerleri
23. “Mülakatlara Hazırlık” Uygulamalı Atölye Çalışması
24. Endüstriyel Reklam sektöründe “Oryantasyon Süreci” Projesi
25. Turizm sektöründe “İnsan Kaynakları Seçme ve Yerleştirme” Projesi
26. “Hedef Belirleme” Uygulamalı Atölye Çalışması
27. “Geri Bildirim” Uygulamalı Atölye Çalışması
28. ODEM “Öğrenci Koçluğu” Projesi
29. “En İyi Yönetim Ekibi Biziz” Uygulamalı Atölye Çalışması
30. “İnsan Kaynakları Yönetimi Modeli Geliştirme” Projesi
31. “Yürekten Hizmet” Uygulamalı Atölye Çalışması
32. “Stratejik Yönetim” Uygulamalı Atölye Çalışması
33. “İletişim Bir Sanattır” Uygulamalı Atölye Çalışması
34. “Eğitim Materyali Geliştirme” Projesi
35. “Toplantı Yönetimi” Uygulamalı Atölye Çalışması
36. “Değişim Süreci” Projesi
37. “Yönetici Asistanı Yetiştirme ve İstihdam Program” Projesi

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir